fbpx
צור קשר!

פדגוגיה של חוסן – הלכה למעשה

פדגוגיה של חוסן במכללה

 

פדגוגיה של חוסן עושה שימוש בשיטות הוראה שיש בהן העצמה של הלומדות והלומדים, העמקת מכוונות אישית בלמידה, ופיתוח היכולת לחשיבה ביקורתית והבעת דעה אישית. פדגוגיה של חוסן פועלת לחזק את תחושת המסוגלות של הלומדות והלומדים ואת אמונתם כי הם יכולים לאתר ידע, ליצור ידע ולשתף ידע, להיות יצירתיים, ועוד. משנת פדגוגיה של חוסן ייחודית למכללה – האקדמית חמדת.

במטרה להטמיע את פדגוגיה של חוסן במכללה, החל משנה"ל הבאה, שנת תשפ"ב, כל קורס יכלול  לפחות 20% של הוראה בדרכים המרחיבות את העצמאות ואת האחריות האישית בלמידה. על אף שהוראה המרחיבה את האחריות ואת העצמאות של הלומדות והלומדים אינה קשורה בהכרח בכלים דיגיטליים, למידה מבוססת דיגיטל מזמנת אפשרויות רבות. לכן, החל משנה"ל הבאה, שנת תשפ"ב, יהיו בכל סמסטר שלושה שבועות קבועים מראש של למידה מרחוק. שבועות אלה יהיו הזדמנות להשתמש בהוראה מבוססת דיגיטל כדי להרחיב את האחריות ואת העצמאות של הלומדות והלומדים.

היחידה ללמידה דיגיטלית ולחדשנות תציע למרצות ולמרצים מגוון אפשרויות וכלים ללמידה משולבת דיגיטל, ותדאג למערך רחב של הכשרה, הדרכה ותמיכה. כמו כן תפעיל היחידה כבר בסמסטר הקרוב קבוצת חלוץ, שתתנסה באופן מודרך ותשתף את כלל הסגל בתובנות מתוך האתגרים וההצלחות בהתנסות זו.

 

לפרטים נוספים צרו קשר עם יועצות הלימודים שלנו 5280*

או לחצו כאן-ליצירת קשר

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)