fbpx
צור קשר!

פעילות אגודת הסטודנטיות במכללה – לקראת סיום הסמסטר ותקופת הבחינות

לקראת תקופת הבחינות המתישה זוכות הסטודנטיות להפוגות חווייתיות – תודות לאגודת הסטודנטיות ולנציגות הסגל המינהלי, שדואגות לפעילויות מהנות ומעשירות עבור הסטודנטיות.
ביום שני, ח' בשבט, הפיקו בנות האגודה אירוע חגיגי לרגל סיום הסמסטר. חברת האגודה אסתר ברנס קידמה את הבאות בדברי ברכה, סיפרה על חזון האגודה ויעדיה והזמינה את הסטודנטיות לבטא את ציפיותיהן ולהעלות את הצעותיהן.
לאחר מכן סיפר מנכ"ל המכללה קובי ויצמן על פרויקטים וחידושים עכשוויים במכללה ועל מיזמים שנועדו להעשיר ולייעל את הלמידה וההכשרה לטובת הסטודנטיות.
עיקר הכינוס היה הצגתה החשובה והמרתקת של צופיה לקס, סטנדאפיסטית, שהציגה סיטואציות מחיי האישה בצורה חיננית, שנונה, מלאת הומור אך עם זאת שזורה במסר חד וקולע בנושא תבונת נשים על כל גווניה.
את האירוע חתם בר מעוצב בשובבות שהמתין לסטודנטיות ביציאה מההצגה כדי להמתיק להן את המשך המאמץ הלימודי בתקופת הבחינות.
ביום חמישי י"א בשבט לעת ערב הוזמנו הסטודנטיות לטיש מיוחד במדרשת מבראשית שבמכללה. הטיש אורגן בעזרת חברות אגודת הסטודנטיות וצוות המדרשה.
בטיש נהנו הסטודנטיות ממופע אקוסטי מרגש לאור נרות עם הרב אייל אריאל, שיחה תורנית בסגנון קליל והומוריסטי של יוצרת התאטרון חנה הדסה כהן אלורו וכן שיחה של מאיה אוחנה-מורנו על התמודדות עם קשיים מתוך עוצמה נשית ואמונית. בטיש הוגשו גם מטעמי שבת וחמין טעים.
ביום רביעי י"ז בשבט שוב פעלו אגודת הסטודנטיות בשיתוף עם איילת עמר, אחראית רכש, טליה עמר מהמזכירות האקדמית של מסלול הסבה ואסתר פוזיילוב ממרכז השירות לסטודנט – למען הסטודנטיות. בהפסקה שהוארכה מעט לצורך העניין הן העמידו דוכן מפנק של פירות ט"ו בשבט, וכך במזג האוויר הנאה ששרר ביום זה ועל רקע מוזיקה אקטואלית עליזה – זכו הסטודנטיות באתנחתא מרעננת נוספת בתקופה עמוסה זו.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)