fbpx
צור קשר!

פרויקט אקדמיה-עיר של המכללה יצא לדרך!

מכללת חמדת הדרום, חלוצת המכללות האקדמיות של החמ"ד, התחילה בשבועות האחרונים לממש במלוא המרץ את התוכנית "אקדמיה-עיר" בפועל, בשטח, בבתי הספר וגני הילדים בעיר נתיבות.
שיתוף פעולה יוצא דופן של המכללה, עיריית נתיבות ומשרד החינוך התחיל לפעול בשנה"ל תשע"ט כאשר כלל הסטודנטיות חוברות למוסדות החינוך וגני הילדים בעיר. מר שי מאמו – רכז ההדרכה במכללה, ריכז כ-150 סטודנטיות של חמדת הדרום שהשתלבו במוסדות חינוך בעיר נתיבות ומתאמנות בהוראה בצמד! מפקח משרד החינוך מר זאב אלדר משבח את מכללת חמדת הדרום שלא היססה להיכנס לתכנית זו בעוד אשר מכללות אחרות עדיין בודקות את התנאים. תודת המכללה נתונה כמובן לכל המנהלים, המורים, מורות וגננות שנטלו על עצמם את המשימה לאמן את הסטודנטיות של המכללה בעבודת החינוך וההוראה.
שי מאמו, בברכתו של נשיא המכללה פרופ' קרקובר, הוביל את המהלך מול ראש מנהל החינוך בעיריית נתיבות, מר אבי אלישע, ומול הפיקוח ובעידודו הנמרץ של ראש העיר מר יחיאל זוהר שנבחר לאחרונה לקדנציה שביעית.
"לאקדמיה-עיר יתרונות רבים בהשבחת החינוך בעיר מצד אחד ובדגם ההתנסות המעשית של הסטודנטיות מצד שני. הכשרת הסטודנטיות במכללה עולה קומה במובנים רבים. עיקר המשאבים שלנו כמכללה ירוכזו בעיר נתיבות, ואנו בפתחה של שנת עשייה מרובה" – מסכם שי מאמו. בברכת הצלחה ושנת לימודים פוריה במיוחד לנתיבות, לתלמידים, למורים, למנחים ולסטודנטיות.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)