fbpx
צור קשר!

פרחי הניהול ודור המנהלים הבא של החמ"ד בפגישה מיוחדת

תכנית המנהלים של מכללת חמדת הדרום בפגישה מיוחדת

לסטודנטים בתכנית המנהלים של המכללה, הפועלת מדי יום רביעי, נערכה בשבוע שעבר (6.1.21) פגישה מיוחדת. בפגישה השתתפו הרב דוד חטואל מחמ"ד מחוז דרום, מפקח החינוך הדתי בדרום, והרב מוטי ועקנין, מפקח על יסודי בחמ"ד ורפרנט על יסודי במחוז דרום. למפגש הצטרף גם נשיא המכללה, פרופ' חיים שקד. מטרת הפגישה הייתה הכרות בגובה העיניים עם פרחי הניהול ודור המנהלים הבא של החמ"ד, הלומדים בתכנית ההכשרה אצלנו במכללה. הרב דוד חטואל תמצת בפני פרחי הניהול את התפיסה החינוכית בחמ"ד בשלושה מילים: "מחנכים באהבה ובאמונה".
לדבריו, מנהיגות היא:
1. דוגמא אישית- להוות מודל לחיקוי למופת, סוחף אחריו ומוביל – הנהגת צוות.
2. אמונה – בעצמי, במסוגלות שלי, בקב"ה, בצוות, במונהגים.
3. אהבה גדולה – למה שאנו עושים, ביטוי שלם של תקשורת בינאישית, של יכולת לאסוף אנשים סביבך.

הרב מוטי ועקנין סיכם: "למדנו על כל אחד מהשותפים והניצוץ המיוחד הנובע מתוכו, למדנו לעצמנו על סוגיות בוערות בחינוך ובחמ"ד בפרט, חווינו קבוצה מדהימה של מנהיגי עתיד שמתפתחת מול ענינו".

הידעתם?

ציפי בבצ'יק, ראש תכנית המנהלים של המכללה, הייתה בעברה מנהלת במחוז דרום וניהלה את מרו"ם – מרכז המחוננים והמצטיינים בעיר אשדוד במשך 9 שנים. סבא שלה, הרב ישעיהו זלמנוביץ', ייסד והקים את החינוך הדתי בעיר אשדוד, וניהל את בית הספר היסודי הממלכתי דתי הראשון בעיר- בית ספר רמב"ם. כיום, בית ספר ממ"ד שחקים בעיר קרוי על שמו. בימים אלו ממש, מציינים 100 שנים להולדתו.

מפגש בזום לתכנית המנהלים של המכללה עם הרב דוד חטואל מחמ"ד מחוז דרום, מפקח החינוך הדתי בדרום, והרב מוטי ועקנין, מפקח על יסודי בחמ"ד ורפרנט על יסודי במחוז דרום.

מפגש בזום לתכנית המנהלים של המכללה עם הרב דוד חטואל מחמ"ד מחוז דרום, מפקח החינוך הדתי בדרום, והרב מוטי ועקנין, מפקח על יסודי בחמ"ד ורפרנט על יסודי במחוז דרום.

קרדיט תמונות: פרחי ניהול- מגל עם שלם וליאור בדין

תודה לאורן רפאל, מנהל הפייסבוק של המכללה, על המידע.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)