fbpx
צור קשר!

פרידה ממנכ"ל המכללה קובי ויצמן

מנכ"ל המכללה קובי ויצמן נפרד אתמול (ראשון) באופן רשמי מאנשי הצוות במכללה לקראת סיום תפקידו במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום. המנכ"ל היוצא, קובי וייצמן, עוזב את התפקיד לאחר כ- 4 שנות פעילות מלאות עשייה. את וייצמן תחליף ד"ר רבקה טאוב בתפקיד מנכ"לית המכללה.

בשל הנסיבות, אירוע הפרידה נערך באפליקציית zoom, במהלכו הודו בעלי התפקידים במכללה לויצמן על פועלו ועל הקשר המשמעותי שלהם עמו. בהמשך היום, נפרד ויצמן מהמחלקות במכללה באופן אישי בקבוצות קטנות, בהתאם להנחיות. נשיא המכללה פרופ' חיים שקד הודה לויצמן על תרומתו הרבה למכללת חמדת הדרום והביע הערכה לאיכויות הייחודיות שלו, כולל מסירותו, תבונתו, ונעימות הליכותיו.

פרידה ממנכ"ל המכללה קובי ויצמן. צילום: שמעון סעדה

נשיא המכללה פרופ' חיים שקד נפרד ממנכ"ל המכללה קובי ויצמן. צילום: שמעון סעדה

בהמשך לדברי הפרידה, וייצמן סיכם את התקופה: "חלפו להם 4 שנים של שליחות במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום, בתקופה זו זכיתי לשמש כמנכ"ל המכללה ולהוביל אותה יחד עם הרב יצחק לוי- יו"ר העמותה, פרופ' וברוך ה' זכינו לבנות בניין חדש בגודל של 2300 מ"ר, לקיים טקס הנחת אבן הפינה וטקס חנוכת הבניין, ולהביא בשורה גדולה לאזור. במקביל המשכנו לפעול ולהקים מרחבים מוגנים בבניין אודם, לבנות קפיטריה חלבית, לשפץ 300 מ"ר של כיתות מהמסד. לשלב מבנים יבילים לרווחת הסטודנטים והמרצים, להקים גדר היקפית ומערך אבטחה משוכלל וחדש. כל זאת בנוסף לתפעול השוטף בו זכינו לביקורים רבים של אח"מים ואישי ציבור, להקים את היחידה ללימודי חוץ, להקים את מרכז הסימולציות, להקים את היחידה לחדשנות בחינוך ולחתור למצויינות בהכשרת המורים לאור האתגרים שיש למכללה בעוטף".

לבסוף כתב ויצמן: "השתדלתי כל העת להיות גורם משמעותי שמוביל ומנחה כל אחד ואחת למיצוי הפוטנציאל האישי שלו תוך עמידה ביעדי המכללה בתחומים שונים. אני ממשיך לאתגרים הבאים באוניברסיטת אריאל, בארגון OU ישראל, בארגון יד תמר ועוד.. מספר ארגונים שתחום פיתוח המשאבים וקשרי הממשל דורש גורם שקם בבוקר בשבילם. מאחל לכם המשך הצלחה".

יחידת הרישום במכללה באירוע הפרידה ממנכ"ל המכללה קובי ויצמן

יחידת הרישום במכללה באירוע הפרידה ממנכ"ל המכללה קובי ויצמן. צילום: חן איתם

מכללת חמדת הדרום מאחלת הצלחה לקובי ויצמן בהמשך דרכו

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)