fbpx
צור קשר!

פתיחת שנת הלימודים תש"ף במכללה

בשבוע החולף פתחנו את שנת הלימודים החדשה, שנת תש"ף, בכל תכניות הלימודים של המכללה.

ביום חמישי שעבר התחילו הלימודים בתכנית הגברים, בימים ראשון ושני התחילו הלימודים בתכנית הנשים, ובימים שלישי ורביעי הצטרפו לומדי התואר השני, ההסבה וההשלמה. במהלך השבוע נפתחו גם מספר קורסים מתכניות ההתפתחות המקצועית וההשתלמויות למורים. תחילתה של שנת לימודים חדשה היא הזדמנות עבורנו להתניע תהליכים של שיפור וצמיחה, שבע"ה יורגשו בהיבטים רבים של חיי המכללה.

הפדגוגיה של חוסן תהיה הציר המרכזי של העשייה החינוכית במכללה, שתייחד את הכשרת המורים שלנו. לאורך השנה נעמיק בנושא זה, ונהפוך אותו לדרך חיים חינוכית המתאימה לצרכים הייחודיים של אזורנו ולארץ כולה. על ההכנות לשנה חדשה טרח כל צוות המכללה. המרצות והמרצים השקיעו מחשבה בתכנון ההוראה והלמידה, עובדי המנהל האקדמי עמלו על ההיבטים המנהליים, ועובדי התחזוקה השקיעו בטיפוח התשתיות הפיזיות של המכללה.

זה הזמן להביע הערכה לעבודתם המקצועית והמסורה ולהודות להם על ההשקעה הרבה!

הסטודנטיות והסטודנטים המצטרפים השנה לשורותינו עמדו ברף קבלה גבוה, והם מהווים תוספת איכותית למכללה. בסך הכל התחילו בימים אלה את לימודיהם במכללה 1,200 סטודנטים לתואר הראשון ושני, לצד מאות לומדים נוספים ביחידה ללימודי חוץ.

ד"ר חיים שקד, ראש המכללה, משתף: "פתיחת השנה מביאה עימה קשת רחבה של תחושות. תחושה של התרגשות והתחדשות, תחושה של חזרה לשגרה, תחושת סיפוק עם השלמת ההכנות הרבות, תחושת סקרנות לגבי טיבה של השנה החדשה, ותחושה של תקווה עמוקה לשנה מבורכת, מלאת הצלחה."

לרגל פתיחת הלימודים בתכנית הגברים, ברך ד"ר חיים שקד את הסטודנטים ואיחל הצלחה לרכזי התכנית פרופ' נחם אילן ושי מאמו, וכתב מכתב ברכה לכלל הסטודנטים והסטודנטיות. קראו את המכתב >>

תכנית הגברים בשנת תש"ף מורכבת ממגוון לומדים ובכללם לימודים לתואר במסלול סדירים, בני ישיבות, הסבה ואף סטודנטים מחסידות בעלזא.

גם ביתר התכניות נפתחה השנה באווירה נעימה וחגיגית. מידי בוקר התקבלו הסטודנטיות והסטודנטים הוותיקים והחדשים בקבלת פנים חמה ולבבית מיד עם כניסתם למכללה. בכך השלמנו תקופה של עבודה מאומצת להכנת השנה החדשה, וכעת מתחילים בשגרת לימודים ברוכה.

נאחל ללומדים ולמלמדים שנת לימודים פורייה ומהנה, ונייחל כי נתברך ממעון הברכות, וישרה הי"ת ברכה במעשה ידינו וימלא כל משאלות לבנו לטובה. בימים אלה את לימודיהם במכללה 1,200 סטודנטים, לרכוש השכלה מקצועית ממיטב המרצים ולהיות חוד החנית של עולם החינוך בישראל.

השלמנו תקופה של עבודה מאומצת להכנת השנה החדשה, וכעת מתחילים בשגרת לימודים ברוכה.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)