fbpx
צור קשר!

צעדים ראשונים של חזרה לשגרה

מתחילים לחזור לשיגרה

משרד הבריאות מפרסם כל הזמן הנחיות לגבי אפשרויות החזרה לשגרה. אנו עוקבים אחר כל ההוראות ובוחנים את האפשרויות שלנו להחזיר לסדרם היבטים שונים של עבודת המכללה.

בסוף השבוע שעבר אישר משרד הבריאות לקיים בחינות במוסדות להשכלה גבוהה, בכפוף להוראות מפורטות: חתימה על הצהרת בריאות, שמירת מרחק בין הנבחנים, שימוש במסכות ובחומרי חיטוי, ועוד. אנו נערכים להחזרת הבחינות למכללה בהתאם לכל הכללים.

בנוסף, אנו מתחילים ביישומם של התנאים הנדרשים להחלת "תו סגול". כאשר נעמוד בכל הדרישות, נוכל לקיים במכללה מפגשי תגבור ללמידה המקוונת, בהשתתפות קבוצות קטנות של סטודנטים. כמו כן נוכל להחזיר חלק מעובדי המנהלה מחל"ת. במפגש זום של כלל עובדי המנהלה, שהתקיים ביום ראשון שעבר, אמרנו לעובדים כי אנו מקווים לחזרתם המהירה של כולם לעבודה, וביקשנו שכל מי שזקוק לעזרה כלשהי, מכל סוג שהוא, יפנה אלינו.

גם ההתנסות בהוראה מתחדשת בהדרגה, במקביל לחזרת התלמידות והתלמידים ללימודים. פתיחתם המחודשת של הגנים ובתי הספר כרוכה באתגרים רבים, שאינם מאפשרים שילוב מיטבי של הסטודנטיות והסטודנטים. אנו נמצאים בשיח עם מוסדות החינוך על לוחות הזמנים המיטביים להשתלבות מחודשת של הסטודנטיות והסטודנטים בתוך התנאים הקיימים.

התמחות בהוראה

אנו ממשיכים להכין את הסטודנטיות והסטודנטים המתקרבים לסיום לימודיהם לקראת שנת ההתמחות. השבוע ישתתפו הסטודנטיות והסטודנטים במפגש זום עם נציגי גף כוח אדם ונציגי פורטל עובדי הוראה. בנוסף, הסטודנטיות לגיל הרך ישתתפו במפגש זום עם המדריכה המחוזית לגיל הרך.

לאחר שלמורות העתידיות התקיים מפגש הכנה לראיון עבודה, יתקיים בשבוע הבא מפגש דומה לגננות העתידיות עם המדריכות הפדגוגיות דליה סעדון ואיריס וילנגר, שתיהן מפקחות לשעבר. השלב הבא יהיה סימולציות לראיון עבודה.

בהצלחה!

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)