fbpx
צור קשר!

קייטנת עזר מציון

קייטנת "עזר מציון" מתארחת בקמפוס מכללת חמדת הדרום

2

הקייטנה מיועדת לילדים בעלי צרכים מיוחדים המתגוררים באזור הדרום. ילדי הקייטנה נהנים מחוויות ייחודיות כמו סדנאות אפייה ובישול, ריתמיקה וטיפולים שונים באמצעות בע"ח, חוגי דרמה, מחול ותיפוף. בנוסף מתוכנן יום מכבי אש ויציאה לקיפצובה.
מכללת חמדת הדרום שמחה לארח מדי שנה את עמותת "עזר מציון" ורואה בשיתוף פעולה זה ברכה עבור תושבי האזור.צוות הקייטנה כולל מתנדבות מאזור נתיבות, שדות נגב והסביבה. לכל ילד מוצמדת מדריכה כאשר המכללה מספקת לצוות את כל המבוקש ציוד לוגיסטי ומשרדי. המכללה מעמידה לרשות הקייטנה את מתקני המכללה- כיתות הלימוד הופכות לג'ימבורי, חדר הקרנת סרטים, חדר יצירה ועוד.

חני ויהודית, מרכזות הקייטנה מספרות שהילדים וההורים חיכו לקייטנה הזו שבשנה שעברה לא התקיימה עקב מבצע "צוק איתן" והורגש החיסרון הגדול. "הילד שמגיע לקייטנה כל כך זקוק למרחב ולאוויר הפתוח, לכיף והנאה- כל זה הם מוצאים פה ברחבי המכללה. כל ילד מקבל יחס אישי ובלעדי מהמדריכה שמוצמדת אליו. כל זה נותן להם כוח לכל השנה".

1

חני מתייחסת לצוות הקייטנה: "זה המקום להודות לצוות הקייטנה ובפרט למתנדבות המקסימות שיוצרות קייטנה מלאת שמחה ואהבה. זה נפלא לראות בנות צעירות שמקדישות את החופש הגדול שלהן כדי לשמח ילדים מיוחדים".

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)