כנס פותחים דלתות


האקדמית חמדת אירחה את הכנס הארצי להתמחות וכניסה להוראה, שעמד השנה בסימן המשנה החינוכית המכללתית של האקדמית חמדת, פדגוגיה של חוסן. תחת הכותרת "פותחים דלתות" הכנס עסק בחוסן פדגוגי בהתמחות והשתלבות בהוראה.
מאות נשות ואנשי חינוך העוסקים בליווי עובדות ועובדי הוראה צעירים בשלב הכניסה למקצוע הגיעו מרחוק ומקרוב כדי לשמוע, ללמוד ולהחכים.
רם זהבי מעביר הרצאה בכנס פותחים דלתותהכנס נפתח במליאה כללית בהנחייתה של יו"ר הכנס וראש רשות המחקר באקדמית חמדת, פרופ' אסתר אפללו ובברכות של מנהלת אגף בכיר הכשרה והתמחות עובדי הוראה במשרד החינוך איריס וולף ושל ד"ר גלי נהרי  ממונה אגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך, שהודו לאקדמית חמדת ולעומד בראשה פרופ' חיים שקד על אירוח הכנס והציגו, כל אחת מזוית תפקידה, את המהלכים השונים שמתרחשים בגזרת הכניסה להוראה. 
איל רם, סמנכ"ל ומנהל מינהל עובדי הוראה במשרד החינוך לא יכל להשתתף בכנס ושלח ברכה שהוצגה בסרטון.
הרצאה ראשונה במילאה הועברה ע"י נשיא מכללת האקדמית חמדת, פרופ' חיים שקד בנושא פדגוגיה של חוסן בהתמחות ובכניסה להוראה, שפרשה לפני המשתתפים את המשנה החינוכית של המכללה בשנים האחרונות וחשיבות יישומה והטמעתה כבר בשלבי הכשרת המורים באקדמיה.
הרצאה שניה בנושא "קליטה מיטבית למורים בתחילת דרכם – העמקת מרכיבים ארגוניים בחיי בית הספר" הועברה ע"י רם זהבי, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך.
לאחר ההרצאות התפצלו המשתתפים למושבים מקבילים שכללו הרצאות מחקר, הרצאות טד ושולחנות עגולים וניכר היה שהמשתתפים מרותקים ומתעניינים בנושאים השונים שהועלו במושבים.
לסיום הכנס, התקיים מופע פלייבק של "אור חוזר" "לגעת בלב הסיפור" שהמחיש והציג את סיפורי המשתתפים, ולאחריו ארוחת צהריים עשירה.
משתתפי הכנס הביעו הערכה והתפעמות מארגון הכנס, מהנושאים החשובים שדוברו בו, ומדיוק הדברים.
תודה לוועדת הכנס באקדמית חמדת, לשותפים באגף התמחות וכניסה להוראה במשרד החינוך, ולכל הצוות התפעולי של המכללה על יום מרתק, מלא תוכן, ומאורגן להפליא.

כנס פותחים דלתות

Image 2 of 36


לצפייה בתוכנית הכנס לחצו כאן

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)