fbpx
צור קשר!

שגריר וייטנאם ביקר במכללה

שגריר וייטנאם בישראל, דו מין הונג, וצוותו ביקרו בשבוע שעבר (רביעי) במכללת חמדת הדרום. הונג הגיע בעקבות התכנית ללימודי חקלאות שמפעילה היחידה ללימודי חוץ של המכללה בשיתוף המועצה האזורית שדות נגב. התכנית נועדה עבור תושבי מדינות שונות באסיה ונוטלים בה חלק כ-200 משתלמים, בתוכם כ-50 אזרחי וייטנאם. במהלך הביקור הביע הונג הערכה רבה לתכנית לימודי החקלאות של המכללה, והבטיח לבוא שוב בעתיד.

הביקור התקיים בספריה בבניין לשם ונכחו בו ד"ר איציק עמר ראש היחידה ללימודי חוץ, ושלמה נזר ואלי מוגרבי נציגי המועצה. נשיא המכללה פרופ' חיים שקד ברך את השגריר באמצעות אפליקציית zoom וסקר בפניו את פעילות המכללה.

ביקור שגריר וייטנאם בישראל במכללה

השגריר וצוותו במכללה. צילום: שמעון סעדה

במהלך הביקור דנו המשתתפים בחשיבות הפרויקט ותרומתו להתפתחות החקלאית והטכנולוגית בווייטנאם. כמו כן דנו בהשלכות החיוביות, כאשר הסטודנטים ששבים למדינתם הופכים לשגרירים של מדינת ישראל ושדות נגב בפרט. נושא נוסף שעלה במהלך הביקור הוא ההתמודדות עם נגיף הקורונה, כיצד תושבי וייטנאם חווים ומושפעים מנגיף הקורונה וכיצד הם רואים את הנעשה אצלנו כאן בישראל. במהלך הביקור, נדהם הונג לגלות על הקרבה של מכללת חמדת הדרום לגבול עם עזה. הוא שמע על העשייה הרבה במועצה ועל שגשוג תחום החקלאות לצד הפיתוחים הרבים בתחום.

 

ביקור שגריר וייטנאם בישראל במכללה

ביקור שגריר וייטנאם בישראל במכללה. צילום: שמעון סעדה

 

הונג שגריר וייטנאם ואיציק עמר ראש היחידה להתפתחות מקצועית. צילום: שמעון סעדה

דו מין הונג שגריר וייטנאם ואיציק עמר ראש היחידה ללימודי חוץ. צילום: שמעון סעדה

שגריר וייטנאם בישראל מתארח במכללה. צילום: שמעון סעדה

שגריר וייטנאם בישראל מתארח במכללה. צילום: שמעון סעדה

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)