fbpx
צור קשר!

שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים בדרום בתחום הסבת אקדמאים להוראה

התכנית להסבת אקדמאים להוראה במכללת חמדת הדרום מיועדת לאקדמאים המעוניינים להשתלב בתחום החינוך ולהוביל בו. בוגרי התכנית זכאים לרישיון הוראה ולתעודת הוראה עם התמחות באחד מתחומי הליבה המבוקשים במערכת החינוך.

התכנית נחשבת לאחת התכניות המובילות במכללה ללימודי חינוך והוראה. הבוגרים שלנו נקלטים באופן מיידי במסגרות חינוכיות, תודות למוניטין האיכותי שהשגנו בעבודה מעמיקה ואיכותית.

בימים אלו, על מנת להרחיב את התכניות שלנו להסבת אקדמאים להוראה, פתחנו בערוץ נוסף של שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים אחרים באזור, כדי לעודד אקדמאים מצטיינים לפנות להוראה.

לאחרונה סיכמנו עם מכללת אשקלון על שיתוף פעולה בכל הנוגע להסבת אקדמאים להוראה. תכנית הלימודים של התואר הרב תחומי במכללת אשקלון שונתה כדי לאפשר לסטודנטיות וסטודנטים המסיימים אצלם את התואר להגיע אלינו ללימודי תעודת הוראה בתכנית מותאמת. שיתוף פעולה נוסף נרקם עם מכללת ספיר, עבור סטודנטים המסיימים תואר רב תחומי. גם כאן, הסכימה מכללת ספיר להתאים את תכנית הלימודים שלה כדי שהסטודנטיות והסטודנטים יוכלו ללמוד לתעודת הוראה בתכנית מודולרית.

תודה לד"ר אורלי קולודני, המקדמת את שיתופי הפעולה הללו.

אנחנו מעוניינים לקלוט אקדמאים מתחומי עיסוק שונים, להנחיל להם את החיבור לעשייה ולצייד אותם בכלים שיאפשרו להם להיות מורים משמעותיים ומסופקים. הבוגרים שלנו מעידים על אווירה תומכת ועל ליווי מקצועי ואישי, שמחדדים אצלם את המסירות והתשוקה לתחום החינוך.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)