fbpx
צור קשר!

תוכנית להכשרת מורים להוראת מחוננים במכללה

התעניינות רבה בהרשמה לתוכנית להכשרת מורים להוראת מחוננים במכללה.
שיווקה של התכנית להכשרת מורים למצויינים טרם החל וכבר יש לה ביקוש הולך וגובר. מסתבר שצריך הכשרה מיוחדת להוראה של תלמידים מחוננים ומצטיינים. ד"ר ציפי בבצ'יק, שלה ניסיון רב בהוראת מחוננים ובניהול בתי ספר למחוננים, תעמוד בראש התוכנית היוקרתית. הזדרזו להירשם. 

לפני כשבועיים זכתה המכללה בהרשאה לקיום תוכנית הכשרת מורים לתלמידים מחוננים ומצטיינים. התוכנית היא יוזמה חדשה של המשרד לעגן בחוק את הכשרת התלמידים המחוננים בארץ. בתוכנית, שאורכה הוא שנתיים, משולבים היבטים שונים ומגוונים בהוראת ילדים מחוננים. התוכנית עוסקת בין השאר בדמותו של המורה בכיתת המחוננים, במאפיינים רגשיים והתפתחותיים של מחוננים ועוד נושאים רבים. לתוכנית יש, כמובן, גם צדדים פרקטיים. הלומדים בה יצטרכו לסייר במרחבי למידה חדשניים ובבתי ספר למחוננים באזור הדרום, על מנת לעמוד מקרוב על הצרכים המיוחדים של הילדים הללו. המורים שילמדו בתכנית יבקרו וילמדו רבות מבית הספר למחוננים מרו"ם באשדוד.

ראש היחידה להתפתחות מקצועית במכללה, ד"ר איציק עמר, סבור כי "תוכנית זו תשמש קרש קפיצה להטמעת תכנים הקשורים לעולמם של המחוננים גם בהכשרת הסטודנטיות במכללה לתואר ראשון בחינוך מיוחד. כרגע ההיבט של הוראת ילדים מחוננים ומצטיינים איננו מיוצג במידה מספקת בתוכנית הלימודים של משרד החינוך, ואני סמוך ובטוח כי תוכנית כזו תתרום לא רק למורים בפועל אלא גם לסטודנטיות שלנו במכללה".

מאז פרסום הזכייה פונים אל המכללה מספר רב של מתעניינים. המכללה, בעצה אחת עם משרד החינוך, הציבה קריטריונים גבוהים לקבלה על מנת להבטיח תוכנית טובה ואיכותית. אנו סמוכים ובטוחים שאכן כך יהיה.

 

חזרה למידעון>>

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)