fbpx
צור קשר!

תכנית חו"ל במכללה מתפקדת להפליא, בשעת מבחן מיוחדת במינה!!

הצרפתיות נשארו!!!!

אם חשבתם שהקמפוס מושבת לגמרי בגלל הקורונה, טעיתם! מי שמזדמן לו להסתובב כאן ברחבי המכללה, ישמע הרבה צלילים בצרפתית: בנות "עתיד חמדת" החליטו שהתכנית שלהן חייבת להמשיך למרות הכל! ושלא יישמע שההחלטה הייתה קלה, בכלל לא.

כשהמדינה החליטה לפני כמה שבועות למנוע את כניסתם של אזרחים זרים מסוימים לארץ, צרפת הייתה כבר ברשימה. הבנות הבינו שאם הן רוצות לחגוג את פסח בחיק משפחתן, אין להן ברירה אלא להקדים את יציאתן לצרפת בכמה שבועות ולטוס כבר בפורים. אלא שאם הן עושות כך, הן כנראה לא תוכלנה לחזור הנה אחרי פסח והמשמעות היא שהתכנית נסגרת!

לאחר דיונים לא פשוטים עם המשפחה, ההחלטה נפלה פה אחד: "אנחנו מוותרות על הסדר המשפחתי השנה וממשיכות בתכנית"! צריך להבין שהבנות לא ראו את הוריהן משמחת תורה, חיכו לפסח בהתרגשות ובכל זאת החליטו לוותר. בעינינו, זו גבורה אמיתית, וגם מוכיח עד כמה התכנית יקרה לליבן!

מכללת חמדת הדרום נרתמה מיד למשימה הלא פשוטה: לתת בימים טרופים אלה לבנות תחושה של בית, להפעיל את התכנית במגבלות הידועות ולשמור על מורל גבוה למרות הכל! וכך התחלנו להפעיל את מערכת האולפן ואת קורס ההכנה לפסיכומטרי בלמידה מרחוק. באשר ללימודי הקודש עד עכשיו כל הרבנים התייצבו בשמחה למשימה כדי לעודד את הבנות ולהראות להן שהן לא לבד. הרב אלי קלינג, מנהל התכנית, ובנות השרות-המדריכות המסורות שלו, מנסים למצוא פתרונות יצירתיים כדי למצוא פעילויות לא לימודיות עבור הבנות וחושבים איך לשבץ אותן אצל משפחות מאמצות לתקופת החג….

עד כה, הן יצאו ל"פיקניקורונה" ביער נתיבות, עזרו לחקלאי כפר מימון בקטיף כרובים, למדו עם הרב אביטבול שהוא סופר סת"ם על הסופרות, ובכוונת ישנם רעיונות אחרים כמו אפיית מצות לקראת החג ועוד… כי את המנגינה הזאת, אי אפשר להפסיק!

כבוד לבנות ולצוות! בא לנו לחבק אתכם חזק… וירטואלית , כמובן!

 


 

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)