fbpx
צור קשר!

תכנית מצויינים "מדברים חינוך בונים עתיד"

אחת לשנה משתתפים הסטודנטים מתכנית המצוינים של חמדת הדרום בכנס ארצי שבו הם נפגשים עם כלל הסטודנטים מאותו שנתון ומכל המכללות בארץ בתכנית רג"ב- ראש גדול בהוראה. בכנס זה כל הסטודנטים לומדים ביחד נושא ההולם את מטרותיה של תכנית המצוינים. לכל שנתון מתקיים כנס בעל אופי שונה.

הכנס "מדברים חינוך, בונים עתיד" המשיך זו השנה החמישית את המסורת של כנסי שנתון ב' המושתתת על מפגש בין תכנית המצוינים לבין אגף מו"פ, מוסדות חינוך ניסויים ויזמות במשרד החינוך. במרכז הכנס, ניצב הרעיון של חדשנות חינוכית ופיתוחה על ידי מנהלי בתי ספר, מנהיגים חינוכיים ומורים. הכנס התקיים במכללה האקדמית לחינוך גבעת וושינגטון.

לקראת הכנס כל אחת מתכניות המצוינים רג"ב במכללות השונות בחרו מוסד ניסויי וביצעו תהליך של למידה. הסטודנטים בתכנית המצוינים של חמדת הדרום בחרו את בית הספר הניסויי "יד שבתאי" שבאשדוד, למדו את הניסוי "לחשוב כמו מנהל"- לימוד ותרגול פונקציות ניהוליות. בכנס עצמו, הציגו הסטודנטים את תובנותיהם ומסקנותיהם באמצעות פוסטר ובאמצעות היצגים שניתנו בפני סטודנטים עמיתים ובפני אנשי משרד החינוך המעורבים בניסויים ומובילים אותם.

הסטודנטים מתכנית המצוינים של חמדת הדרום שהשתתפו בכנס "מדברים חינוך בונים עתיד" הם: סאליאל ביטון, אבנר רוזנברג, ספיר פרי, נעה סבג, נחלה הראל ונופר פרי. יישר כוחם על הייצוג המכללתי.

למה כדאי להיות בתכנית המצוינים רג"ב בחמדת הדרום?

תוכנית רג"ב במכללה האקדמית לחינוך היא תכנית ייחודית לקראת הכשרה להוראה ולתעודת B.Ed. התכנית מציעה לימודים נפרדים וכוללת קורסים ייחודיים, עבודה מעשית ייחודית ותמיכה וליווי במהלך שנות הלימודים במטרה להכשיר את בוגריה להיות ממובילי המורים ובעלי התפקידים בבתי הספר.
לימודי חינוך דווקא בתכנית המצוינים רג"ב מעניקה לסטודנט:

  1. עניין והרחבת אופקים
  2. לימודים בחינם
  3. סיום לימודים מקוצר
  4. גיוון בלימודים
  5. הכשרה ייחודית

המכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום מציעה מגוון מסלולי לימוד והתמחויות בתואר ראשון למעוניינים להצטרף לתכנית המצוינים רג"ב:

  • גיל הרך (גן, א’-ב’), בהתמחויות: כוללת ומדעים
  • בית הספר היסודי (א’-ו’), בהתמחויות: מקרא, תושב”ע, מדעים ומתמטיקה.
  • חטיבת ביניים (ז’-י’), בהתמחויות: מדעי החיים (חד-חוגי), ספרות, מקרא, תושב”ע.
  • בין מסלולי בהתמחויות: חינוך מיוחד התמחות דו חוגית.
  • אנגלית (ד’-י’) התמחות חד חוגית.

תנאי קבלה לתכנית מצוינים רג"ב: ציון התאמה 630 (שכלול בגרות + פסיכומטרי). לפרטים נוספים ניתן לפנות לרכז התוכנית מר שי מאמו בדוא"ל- shaim310@gmail.com.

אודות רג"ב- תכנית המצוינים הארצית לחצו כאן.

לקבלת פרטים נוספים פנו ליחידות הרישום של המכללה:
תואר ראשון בנות– אושרית עמי, יועצת לימודים rishum-banot@macam.ac.il 08-9937689
תואר ראשון בנים– ישראל חורי banim@macam.ac.il 08-9937666 שלוחה 110

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)