fbpx
צור קשר!

תכנית 'פריזמה': להוביל שינוי ללמידה דיגטילית

ט"ז בטבת תשפ"א, 31.12.20 

"מומנטום לשינוי"

מכללת חמדת הדרום ממשיכה להתקדם ולצמוח, ולשמור על איכות ומקצועיות! הסטודנטיות והסטודנטים במכללה יוכלו להנות מחדשנות בהוראה גם ב"יום שאחרי" הקורונה.

בשבוע שעבר התקיים אירוע השקה לתכנית 'פריזמה' והשתתפו בו נשיא המכללה, פרופ' חיים שקד, וראש היחידה לחדשנות במכללה, מוריה וקנין, שעברה בהצלחה את המיונים לתכנית. התכנית החדשה נועדה לסייע למכללות לחינוך להיערך להובלת שינוי יזום וסדור, ולגיבוש אסטרטגיה ללמידה דיגיטלית ל"יום שאחרי" הקורונה.

צפו בסרטון של פריזמה – תוכנית מובילים דיגיטליים במכללות להוראה:

למה נועדה התוכנית? באתר הרישמי של 'פריזמה' מסבירים כי העידן שאחרי קורונה יהיה עידן חדש ומטלטל, גם באקדמיה וגם במערכת החינוך. הקורונה שוברת הרגלים, מערערת דפוסים וברירות מחדל ומזמנת אפשרויות לתהליכי למידה חדשים ומועילים יותר ב"יום שאחרי", זאת אל מול כוחות שיעדיפו להחזיר את המצב לקדמותו. המשימה של 'פריזמה' היא לתמוך במוסדות ולסייע להם להיערך להובלת שינוי יזום וסדור, ולגיבוש אסטרטגיה ללמידה דיגיטלית ל"יום שאחרי". לדבריהם, הם יעשו זאת בכמה דרכים: הכשרה של סוכני שינוי ברמה הארצית שיובילו שינוי במוסדות באמצעות חדשנות דיגיטלית פדגוגית ויפעלו כרשת פעילה ואפקטיבית; פיתוח תוכנית אסטרטגית ללמידה דיגיטלית; ליווי במימוש התוכנית בשנים 2021–2023.

אז מה ירוויח כל אחד? לפי תכנית פריזמה, הסטודנט ירוויח חוויית למידה חדשנית, מתקדמת, גמישה, מותאמת אישית ואפקטיבית בהיקפים גבוהים. וגם המכללה תרוויח-

  • מענה לציפיות החדשות של הסטודנטים.
  • פריסה רחבה של פרקטיקות של למידה והוראה בקרב מרצים וסטודנטים.
  • חוויית למידה חדשה ומתקדמת.
  • הכנה טובה יותר של דור המורים הבא של ישראל.

 

מוזמנים/ות לקבל מידע נוסף באתר הרישמי של תכנית פריזמה: https://prizma.mofet.macam.ac.il/

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)