1405: סדנת פסיפס – השתלמות מרוכזת בחופש הגדול

ההרשמה נסגרה

thoughtful little girl looking to the side and pointing finger to free space for text. Child poses against the background of a yellow wall in the studio. Banner. Advertising.על הקורס:

סדנת הפסיפס מיועדת למורי אמנות ולמורים חובבי יצירה בכל הגילאים. בסדנה זו המשתלמים יוצרים יצירות אישיות בפסיפס, לפי בחירתם, במגוון הטכניקות הנלמדות: פסיפס בזכוכית, באבן או בקרמיקה, בשיטה הקלאסית או בשיטת הפסיפס ההפוך. דמי ההרשמה לקורס (350 ₪) כוללים בתוכם את כל חומרי היצירה והכלים הנדרשים: זכוכיות מתאימות, קרמיקות, כלי חיתוך והדבקה, כלי עבודה מתאימים, משטחי עץ ועוד.

סדנת הפסיפס מועברת בכיתת האמנות של האקדמית חמדת, באווירה נינוחה וחברותית על ידי האמנית ציפי נחליאלי ומשולבת בהיכרות עם אמנות הפסיפס ביהדות והאופן שבו ניתן ליישם אותה בעבודה החינוכית עם ילדים.

הקורס מוגבל ל-17 נרשמים בכל סבב.

חובות הקורס:

  • השתתפות ב-80% של המפגשים לפחות.
  • הגשת עבודה.

Portrait of stylish little boy with finger finger at points in side. Kid on blue blackboard. Success, bright idea, creative ideas and innovation technology conceptתאריכים:

הקורס יתקיים בחדר אומנות במכללה האקדמית חמדת, בין התאריכים י"א -י"ד תמוז, 10-13.7.22 בין השעות 9:00 – 14:30.

ההרשמה באופן עצמאי בקישור המצורף.

סדנאת פסיפס

Image 2 of 4

הרשמה בקליק

 

לפרטים ושאלות נוספות, הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 בטלפון 08-9937670 (מספר נייח זה מקבל גם הודעות ווצאפ! מומלץ!) או במייל huz@hemdat.ac.il

שלח לנו ווצאפ

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)