ההרשמה נסגרה!
בהשתלמות זו נתמחה בכלים מתקדמים להובלת קבוצת מורים חדשים, נכשיר את עצמנו להיות חלק מצוות הניהול של בית הספר ונלמד לבנות תוכנית רב-שנתית להערכה ולליווי של מורים בתחילת דרכם.
מסיימי שלב ב' יקבלו אישור קבוע לחניכת מורים חדשים.
הקורס כולל 5 מפגשי זום בימי ראשון, 6.3.22-12.6.22, בין השעות 16:00 ל-18:30 ו-5 מפגשים א-סינכרונים לביצוע בזמן ובמקום שנח לכם.
תנאי קבלה: מורים בעלי ותק של 4 שנים ומעלה שסיימו בשנים האחרונות את קורס "מורה חונך ומלווה" שלב א' במכללת חמדת או בכל מקום הכשרה אחר.
מס' | נושא הלימוד | תאריך | מס' שעות | שם המרצה | סוג המפגש |
1. | פתיחה – תיאום צפיות
מיצוי כוחות ועוצמות אישיות |
ג אדר ב'
6.3.22 |
3 | דורית דימון | מפגש סינכרוני בזום |
2. | זהות המורה החונך והשפעתו על הסביבה הארגונית (ממשקי עבודה) | י אדר ב'
13.3.22 |
3 |
דורית דימון
|
מפגש א- סינכרוני
(הגשת מטלה) |
3. | סימולציה-ניתוח אירועים
|
יז אדר ב'
20.3.22 |
3 | דורית דימון | מפגש סינכרוני בזום |
4. | דילמות וקונפליקטים בתהליך החונכות | כד אדר ב'
27.3.22 |
3 | דורית דימון | מפגש א- סינכרוני
(הגשת מטלה) |
5. | חוזקות, חולשות וחסמים להצלחה | ב ניסן
3.4.22 |
3 | דורית דימון | מפגש סינכרוני בזום |
6. | היכרות עם מודלים של חניכה | כג ניסן
24.4.22 |
3 |
דורית דימון |
מפגש א- סינכרוני (הגשת מטלה) |
7. | משוב והערכה- העמקה | ז אייר
8.5.22 |
3 | דורית דימון | מפגש א- סינכרוני
(הגשת מטלה) |
8. | מיצוב תפקיד החונך | כא אייר
22.5.22 |
3 | דורית דימון | מפגש א- סינכרוני (הגשת מטלה) |
9. | מה בין אימון, חונכות, הנחיה?
פיתוח מקצועי למדריכים אישיים – אבני ראשה |
כח אייר
29.5.22 |
3 | דורית דימון | מפגש א- סינכרוני (הגשת מטלה) |
10. | רפלקציה סיכום ומשוב | 12.6.22 | 3 | דורית דימון | מפגש סינכרוני בזום |
לפרטים ושאלות נוספות, הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 בטלפון 08-9937670 (מספר נייח זה מקבל גם הודעות ווצאפ! מומלץ!) או במייל huz@hemdat.ac.il