fbpx
צור קשר!

מבוגר אחד שהאמין בי

שבוע שעבר התקיים במכללה האקדמית לחינוך חמדת הדרום יום "פדגוגיה של חוסן", שבו הוצגה המשנה החינוכית-המכללתית. לקראת יום זה הוקרן סרט קצר, שבו סיפרו שלוש עובדות של המכללה – מיכל גלילי, מנהלת הספריה, איילת עמר, רכזת רכש, וד"ר זהורית דדון-גולן, ראשת המינהל האקדמי – על מורות שנתנו להם חוסן. הן סיפרו על מורות שחיזקו את האמונה שלהן בעצמן בצורה שהשפיעה על המשך חייהן. מדובר במורות שלימדו אותן לפני עשרות רבות של שנים.

מיכל איילת וד"ר זהורית הוזמנו לבמה ע"י ראש המכללה, ד"ר חיים שקד, לרגל הקרנת הסרט.בסוף הקרנת הסרט, הוכנה להן הפתעה. שלושת המורות נכנסו לאולם.
אל מול 400 סטודנטיות לתואר ראשון, שהתכנסו לכנס בנושא "פדגוגיה של חוסן", ובסיום הסרט, הוזמנו אל הבמה שלושת המורות, איתן – מיכל, איילת וד"ר זהורית –  לא נפגשו כבר שנים רבות.
התיאום של המפגש המרגש הזה ארך חודשים. דנית מלכה, שהייתה אחראית על הנושא מספרת כשהם פנו אל המורות – פרופ' ניצה דוידוביץ', צביה סהר ואסתר אסרף – ואמרו להן שתלמידות מלפני עשרות שנים מציינות אותן כמי ששינו את חייהן, הן התרגשו מאוד. הן עשו מאמצים גדולים להגיע, וברגע המפגש ההתרגשות הייתה יוצאת דופן.
לא רק התלמידות והמורות התרגשו מהמפגש הייחודי. סטודנטיות רבות שישבו בקהל התרגשו גם הן. זה בהחלט הדגיש את עוצמת תפקידן כמורות. לכל אחת ואחת מהן יש 

כל העומודות על הבמה הדגישו שוב ושוב – אסור לוותר על אף תלמיד. המורה צריך ללמוד את התלמיד שמולו, להכיר את החוזקות והחולושות שלו, ולנתב דרכן את הצלחתו.
מספיק מבוגר אחד שיאמין בו.

והנה הסרט המלא כולל המפגש המרגש:

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)