fbpx
צור קשר!

פתיחת שנת הלימודים במדרשת מבראשית שבמכללה – תכנית חודש אלול

מדרשת מבראשית בחמדת הדרום פתחה בשעה טובה ומוצלחת את שנת הלימודים. ביום ראשון א' אלול אחה"צ הגיעו תלמידות המדרשה החדשות [מחזור י"ג!] בהמוניהם לבית המדרש. והתחילו את השנה המשמעותית הזו בחייהן בצימאון לתכנים התורניים שנלמדים במדרשה מזה שנים רבות ע"י צוות גדול ומגוון של מלמדים ומלמדות.

תלמידות המדרשה זכו גם לביקור ושיחת פתיחה מאת ראש המכללה החדש, ד"ר חיים שקד, שבירך אותם בברכת ברוכות הבאות. וסיפר להן על המכללה והמיוחדות שלה.

לאחר המפגש העלה ראש המכללה את הרשמים שלו מהמפגש לרשת החברתית. וכך כתב:

"השבוע נפגשתי עם בנות מדרשת מבראשית, הפועלת אצלנו בתוך המכללה. רוב הבנות במדרשת מבראשית משלבות שירות לאומי באזור הדרום עם לימודי תורה לשמה בשעות אחר הצהריים והערב. לתכנית אלול, הפועלת בימים אלה, הצטרפו גם בנות נוספות.

עודדתי את בנות המדרשה לפנות בעתיד ללימודי הוראה, בשל הצורך של מערכת החינוך במורות וגננות איכותיות. במיוחד המלצתי להן לבוא וללמוד אצלנו בחמדת הדרום, המתייחדת בפדגוגיה של חוסן.

בזכותו של ראש המדרשה הנמרץ והמסור, הרב ישי פוירליכט, וכל צוות הרבנים והרבניות של המדרשה, יש למדרשה שם מצוין וביקוש גבוה. בתכנית אלול משתתפות 65 בנות, ולאורך השנה ילמדו במדרשה 55 בנות.

אנו מתכוונים לפתוח מסלול שישלב לימודים במדרשה עם לימודי תואר במכללה. מסלול כזה יהיה מיועד לבנות המחפשות לחבר בין לימוד תורה והתפתחות אישית תורנית לבין לימודי הוראה."

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)