fbpx
צור קשר!

שמיניסטים בכחול לבן

שמיניסטים בכחול לבן מבקרים בחמדת הדרום

שמיניסטים בכחול לבן 2

זו השנה ה-13 שהסוכנות היהודית והחוויה הישראלית מפעילות את פרויקט "שמיניסטים בכחול לבן" (Bac Blue Blan). הכוונה היא להביא לארץ מאות שמיניסטים ושמיניסטיות מחמישה עשר בתי ספר יהודים מצרפת לביקור של שבוע בארץ לסיורים חינוכיים לחיזוק הזהות היהודית וחשיפת

אפשרויות הלימודים בארץ. המטרה היא לתת להם לטעום מטעמה של ארץ ישראל על מנת שיחשבו גם על האופציה להגיע לארץ לאחר הבגרות, לשנה או לתמיד.

במשך השבוע, הצעירים מטיילים במקומות שונים בארץ. לכל בית ספר מסלול משלו, מי לצפון ומי לדרום. אך גולת הכותרת של המסע זה מפגש משותף לכל השמיניסטים מצרפת- אירוע סיום בבנייני האומה בירושלים הכולל יריד מידע והשכלה, הרצאות, ארוחת ערב חגיגית ומופע מרכזי.

שמיניסטים בכחול לבן 1

המפגש בבנייני האומה מתחלק לשני חלקים:

בחלק הראשון, מתקיים יריד של כל התכניות המציעות להם מסגרת לימודית או אחרת. כמובן גם לחמדת הדרום יש דוכן ואפשרות להציג את הייחודיות של התכנית שלנו "עתיד חמדת".

בחלק השני, יש טקס גדול ומרשים של מארגני הפרוייקט, עדויות של הבוגרים, בנוכחות יו"ר הסוכנות נתן שרנסקי, נשיא המדינה (בוידאו) ובמרכז הערב מופע גדול.

אצלנו בחמדת הדרום:

השנה, בשבוע המדובר(14-17 בדצמבר) הגיעו שמיניסטיות לבקר בחמדת הדרום מבתי הספר הבאים: "עקיבא" מסטרסבורג, כי"ח מניס ,יבנה ממרסיי, "דניאל" מפריס וגן עמי ממרסיי.

שמיניסטים בכחול לבן 3

באירוע בנייני האומה (17.12.15) התקיימה הופעה של יונתן רזאל שהלהיב את המשתתפים. עשרות בנות גילו התעניינות בתכנית שלנו ובחמדת הדרום.

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)