תמיכה טכנית

המכללה מעמידה לטובת המרצים ואנשי הסגל מבחר שירותי מחשוב וטכנולוגיה, ניתן לפנות לצוות מערכות מידע ולבקש סיוע בכל מה שקשור למערך הלמידה המקוונת, בעיות כניסה למודל ולמידע אישי, שימוש מושכל בטכנולוגיה וכל נושא שבו באפשרותנו לסייע לכם:

מוקד טלפוני: 08-9937650
מייל: help-desk@hemdat.ac.il
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-18:00, ימי ו' 8:00-12:00

 

הכניסה לשירותים המופרטים להלן היא באמצעות שם משתמש (מספר זהות) וסיסמא (קוד בן ארבע ספרות) שקיבלתם מיחידות הרישום.

מידע אישי

מערכת מידע לסטודנט ולמרצה (נקרא גם מכלול/ראשים):

לכניסת מרצים לחצו כאן

במידע האישי תוכלו לצפות במידע חיוני ולבצע פעולות שונות כגון: הודעות מהמזכירות האקדמית, מערכת שעות, מועדי בחינות, ציונים, העלאת סילבוסים ועוד.

מערכת המודל

לכניסה לחצו כאן
אל מערכת המודל מעלים המרצים את תכני הקורסים (מצגות, חומרי קריאה, קישורים ברשת ועוד). בנוסף מאפשרת הפלטפורמה לתקשר באמצעות הפורומים, להעלות מטלות, לבצע מבחנים מקוונים ולהשתתף בפעילויות נוספות. הכניסה למודל באמצעות ת"ז והסיסמה שקיבלתם. 
ניתן להיכנס למערכת המודל באמצעות הטלפון הנייד.
הערה: הגלישה במערכת המודל מומלצת בדפדפני Firefox או Google Chrome (ולא בExplorer).

לאיפוס סיסמא לחצו על "שכחתי סיסמא" בקישור זה https://hemdat.michlol4.co.il/Student/login

לאחר איפוס הסיסמא תתאפשר כניסה מידית למידע האישי, אך למודל תידרש המתנה של מספר שעות לטובת סנכרון.

מוקד טלפוני מיוחד לפניות בנושא: 08-9937650 שלוחה 4
שעות מענה טלפוני: ימים א'-ה' 8:00-18:00, ימי ו' 8:00-12:00
מייל: help-desk@hemdat.ac.il

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)