כרך ט"ו הכרך המלא המאמרים בכרך ט"ו מעמדם של תחומי דעת במציאות משברית – המקרה של מקרא ומתמטיקה | ד"ר ליאת ביברמן-שלו וד"ר גליה סמו הוראת התאוריה הביקורתית של הגזע כנושא שנוי במחלוקת בכיתה | ערן גוסקוב "כל מה שניתן לדחות למחר אני דוחה... למחרתיים": דחיינות אקדמית, התנהגות מוטיבציונית ללמידה והישגים אקדמיים | ד"ר חיה אלטרץ | ד"ר לאה שקד עריכת תוספות טוך טוך - 'ברוב מקומות אינן אלא מקצרות': דרכי קיצור והשמטה | שלם יהלום נכונות מורים לדון בסוגיות שנויות במחלוקת: האם נושא הדיון משפיע? | רקפת ארליך רון ושחר גינדי לימוד מבוסס פרויקטים בהוראת רובוטיקה בחטיבות ביניים | יאיר צדוק ויצחק גילת "אחר הדברים האלה": נוסח המקרא שעמד לפני רש"י כפתרון הסתירה בהקשר לגילו של יצחק בזמן העקדה | יובל ואדעי תופעת המנהיגות החדשה בקרב מורים בישראל: תפיסות מכוונות ותרגומן לפרקטיקות בשדה | אורית ברוזה ונורית חמו מסיפור ל־ STORY: על פיתוח מיומנויות קריאה ופרשנות של טקסט בשיעורי ספרות באמצעות הרשתות החברתיות | לימור ראובך אם ידע מדעי הוא כוח? תפיסות הורים ומומחיות לגבי ידע מדעי כמסייעים בקידום זכויות וסנגור לילדים כבדי שמיעה וחירשים | סופי שאולי ואילת ברעם־צברי