טוהר המידות ואתיקה אקדמית

הנהלת בית הספר פונה אליכם, אנשי חינוך יקרים וסטודנטים לתואר שני במכללה, לשתף עמנו פעולה בנכונות לשמור על טוהר המידות במוסדנו.

העתקה בבחינות, העתקה מהאינטרנט או מעבודותיהם של אחרים מבלי לתת את הקרדיט המתאים למקור, היא עבירה חמורה על כללי האתיקה ועל תקנון הלימודים של המכללה. תופעת ההעתקות פושה לצערנו בכל מערכת החינוך. היא משחיתה ופוגעת בערכי חינוך בסיסיים, מהווה עבירה משמעתית, גניבת הדעת, פוגעת ביכולת שלנו להעריך נכון את הישגיכם וגם עולה ממון רב בצורך להעסיק שומרים בשכר בתקופת הבחינות.

עבודה אקדמית שאתם נדרשים להגיש באופן אישי היא תוצר עצמי של כל המגיש אותה. העבודה נועדה לבטא את הכישורים האישיים והמיומנויות של כל אחד מכם. אסור בשום פנים ואופן להגיש עבודה שגורם אחר כתב אותה. עבודה אקדמית שאתם נדרשים להגיש בזוג או בקבוצה, היא פרי מאמץ שווה ומשותף של כל החתומים עליה. בכל עבודה מדעית שאתם מגישים, חובה עליכם לצטט בגוף העבודה וברשימת הספרות בסופה של העבודה, את המקורות עליהם הסתמכתם. אסור בפירוש לגרום לקורא לחשוב שהניסוח הוא פרי מחשבתכם אם הוא נלקח ממקור אחר. אין להגיש את אותה עבודה בקורסים שונים.

התקבלתם למכללה לאחר מיון קפדני, על בסיס הישגיכם בעבר, הניסיון שצברתם בהוראה ולאחר ראיון אישי שבו התרשמנו מאישיותכם. אנו מבקשים לסמוך על היושרה שלכם במשך כל מהלך הלימודים. בואו ביחד, אתם ואנחנו, נשמור על טוהר המידות ונעקור מן השורש את תופעת ההעתקות.

עלו והצליחו!
בברכה,
פרופ' אלי זמסקי
ראש בית הספר

מתלבטים בפני ההחלטה?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

    חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)